Making Couples Switch Phones Loyalty Test Pt. 2 💔 Public Interview

  Views 704,311

Unghetto Mathieu

8 days ago

Please like, comment thoughts, & I’m hungry so leave a sub. Asking strangers in Atlanta to check each other’s phone.
FOLLOW ME ON IG IM LIT: unghettomathieu
I love you so much family.

Comments
Unghetto Mathieu
Unghetto Mathieu 8 days ago
i love ya’ll 🍯 if u loved this banger, watch THIS one too: usshow.info/watch/h6pm8BYoyT8/video.html 🐐 love ya’ll, follow my instagram @UnghettoMathieu
Jhaliyaah Mitchell
Jhaliyaah Mitchell 3 hours ago
👌
VampLife Ent.
VampLife Ent. Day ago
Aye no cap u funny asf😂😂😂hit me up on ig I tryna do one of dese videos witcha@yung_vain
Vegeto Blackity Black
Vegeto Blackity Black 2 days ago
@Trenton Rodriguez and this: She trying to delete stuff before it's his turn to see her phone. 13:22
Gloria Hamilton
Gloria Hamilton 2 days ago
usshow.info/watch/or9JLOi-Pcg/video.html
Taraji Sutton
Taraji Sutton 2 days ago
Can u make longer videos please ?😭
iiPremiumFam ii
iiPremiumFam ii 21 minute ago
Anybody else thought the girl on the thumbnail look like the older version of Macei.
B&B Fam
B&B Fam 42 minutes ago
Upload that part 3
Brooke Roberts
Brooke Roberts 2 hours ago
Just subscribed ! I’m here for the foolishness . And this guys energy is everything !! 😂😂
keziah
keziah 3 hours ago
Song title at the end?
Ashley Cassion
Ashley Cassion 3 hours ago
The first girl is funny but wrong lol
Jhaliyaah Mitchell
Jhaliyaah Mitchell 3 hours ago
Ok
JR Podium
JR Podium 3 hours ago
love your energy fam😂🤍🤍
Amaya Doward
Amaya Doward 4 hours ago
DTBFL😂
Kurshat Ibrahim
Kurshat Ibrahim 4 hours ago
That Josh said never trust a female, he is invited to the cookouts
Wesley K.B
Wesley K.B 4 hours ago
1 st dude just :🤘🏾
Them 6 Bros acjdxe
Them 6 Bros acjdxe 5 hours ago
The third one been together as long I been together
angeli cramer
angeli cramer 6 hours ago
10:07 sis said the n word🤠
Aisha Asad
Aisha Asad 7 hours ago
who else booked that Zay dude having tinder on his phone
Jay West
Jay West 7 hours ago
Tell me he’s not Denzel Curry’s brother
Riich Breezy
Riich Breezy 8 hours ago
“A mutual friend” kilt me bruh😭 11:54
DRILL_ ZONE
DRILL_ ZONE 8 hours ago
We don't care hahaha we don't care
GwenDoll
GwenDoll 8 hours ago
We gon ignore the white girl saying nigga?
Marshall james
Marshall james 9 hours ago
It being a long time I have being dealing with Hacks_.mitch ON (!G) he never fail
Marshall james
Marshall james 9 hours ago
It being a long time I have being dealing with Hacks_.mitch ON (!G) he never fail
Marshall james
Marshall james 9 hours ago
It being a long time I have being dealing with Hacks_.mitch ON (!G) he never fail
Asha Shueyb
Asha Shueyb 9 hours ago
Fav USshowr 😂
Ark
Ark 9 hours ago
bro had me sleep 3:38 lmao
Натали Измаилова
Натали Измаилова 10 hours ago
Awesome video, plz do more like this🙏👍👍👍👍👍❤
Натали Измаилова
Натали Измаилова 10 hours ago
The 1st couple 😢😮😮😮😮
Ikon ImortalENT
Ikon ImortalENT 12 hours ago
He is old friend 🤪
Ikon ImortalENT
Ikon ImortalENT 12 hours ago
My youth scared
M k
M k 12 hours ago
Why do BM make it their mission to persuade WW to be with them? It’s bizarre ...
Nick
Nick 12 hours ago
Best series ever do more bro 🤣 “she belong to the streets” 🎶
Liz Kay
Liz Kay 13 hours ago
Why are you so hyper
ZELLIS
ZELLIS 13 hours ago
The gay ones be unloyal asfk
Val
Val 15 hours ago
your music ass but ur videos are funny😂😂
shanari cameron
shanari cameron 17 hours ago
"0:28" Yeah I've been getting paid daily with *p p l o n c a s h . x y z* I'm making over $1288 a week with them! ଏସ୍ତଙ୍କସ୍ତଙ୍କହା ସମସ୍ତଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଯୁକ୍ତ
Jhool Desai
Jhool Desai 18 hours ago
i saw your tiktok with a girl named lanaiyaaaa or something like that. But they lit they based in atlanta i think
2 Times
2 Times 18 hours ago
#EPIC usshow.info/watch/AWF1PaIafac/video.html
snoopyislitxd
snoopyislitxd 19 hours ago
DID YALL KNOW UNGHETTO MATTHEW IS IN THE SONG "WHAOH" BY LIL BABY? I just realized
Kelly Jefe
Kelly Jefe 19 hours ago
Ik the maya girl😭😭bitch a treesh my son dylon can hoop doe ong
Tj Gang
Tj Gang 19 hours ago
8:05 😂😂😂😂😂😂
Leo Christy Albert
Leo Christy Albert 20 hours ago
This dude weird aff
Rah Gaming
Rah Gaming 20 hours ago
My boi Unghetto Mathieu got all the drip he got drip 4 sale 💧💸
Ammiel Crispin
Ammiel Crispin 20 hours ago
What’s the song from his intro
ดอกม ะลิ
ดอกม ะลิ 20 hours ago
7:07 be like 😂
Shannon Leeko
Shannon Leeko 20 hours ago
Yall not notice that zay have tindee on his phone
Vondoom Nickdatbeast
Vondoom Nickdatbeast 21 hour ago
The affects for me
Jada len
Jada len 21 hour ago
I couldn’t do this because me and my bestfriend be talking way to much shit🥴💀🤣
Cheri Vgs
Cheri Vgs 21 hour ago
Been watching for a min and I'm shocked I seen Maya another USshowr I watch on your video 🤣 why you over here trying to instigate and break up relationships lol ...
Janaya Parsons
Janaya Parsons 22 hours ago
😂😂😂😂
Shonda Jackson
Shonda Jackson 22 hours ago
What happened to you and Asia
IMM YONNIE
IMM YONNIE 23 hours ago
So we just gone let her say “nigga” @ 10:07 😒?????
Jaiden W.
Jaiden W. Day ago
NOT MAYA PROSSER IN THIS VIDEOOOO!!!!!!
Itss Tyra
Itss Tyra Day ago
3 min into this video I had to subscribe
scooters gaming channel
scooters gaming channel Day ago
How he hurt his leg playing basketball but jumping around I'm dead🤣🤣🤣
Thetorieashley TV
Thetorieashley TV Day ago
“He so chocolate” nigga ihy 😩😭😭😭🤣
Chop b Bbe
Chop b Bbe Day ago
What’s fucked up is they can’t say no
Theyylove v
Theyylove v Day ago
10:05 pls tell me she’s not white LMAO
yogirl_ kenni
yogirl_ kenni 20 hours ago
she’s mixed. that’s a wig she has black curly hair
Jalyn Nicole 😍
Jalyn Nicole 😍 Day ago
10:07 we just gone ignore that 😭?
yogirl_ kenni
yogirl_ kenni 20 hours ago
OMG YALL THAT IS MAYA PROSSER SHES MIXED
Davina Andersen
Davina Andersen Day ago
he makes me laugh everytime bro i could never be sad watching his videos lmao
Ralph Burns
Ralph Burns Day ago
Tha boy unghetto messy fa this one
Gigamn Yass
Gigamn Yass Day ago
Yo somebody should tell Unghetto Mathieu that he looks like the Nigerian artist Rema
PaytonVlogss
PaytonVlogss Day ago
they maya girl said nigga.
MCP Gaming
MCP Gaming Day ago
U second best USshow rapper it’s DDG fool
MCP Gaming
MCP Gaming Day ago
U second
ELIT3Z
ELIT3Z Day ago
Aint no good videos witout so
damato taylor
damato taylor Day ago
Why all them dudes lurking in the back ground fam
Evelyn Torres
Evelyn Torres Day ago
The girl at 10:10 when she smiles it reminds me of woah Vicky 🙄 she’s pretty though
damato taylor
damato taylor Day ago
Yooo that first had the yams poked out wit the black body suit fine as hell
Brian Quaynor
Brian Quaynor Day ago
His impressions😹😹
Hehe
Hehe Day ago
I like how positive he stays during the whole thing😂
Albert Stokes
Albert Stokes Day ago
U seen yo eyes wit he looked at his phone 😂😂💀
Tj Ward
Tj Ward Day ago
U the best USshowr I watch u funny in make me happy when in sad or mad stay up in keep doing yo thing 😭🖤
Tj Ward
Tj Ward Day ago
U need a milli
Peanut Head Dream
Peanut Head Dream Day ago
10:08 she said the n word.....🙎🏾‍♀️
Peanut Head Dream
Peanut Head Dream 20 hours ago
@yogirl_ kenni Oop my bad ☠️✌️
yogirl_ kenni
yogirl_ kenni 20 hours ago
SHES BLACK YALL
Anaiya & Amiyah Tv
Anaiya & Amiyah Tv Day ago
so nb peeped that white girl say the n word😭
yogirl_ kenni
yogirl_ kenni 20 hours ago
that’s a wig
yogirl_ kenni
yogirl_ kenni 20 hours ago
she’s not white she’s mixed
Alina Bluee
Alina Bluee Day ago
“Who’s Alina?” Me confused asf thinking it’s me 😂😂
Jay Santiago
Jay Santiago Day ago
LMAOOOOOOOOOOO
Issa Princess
Issa Princess Day ago
You can definitely tell this nigga was super nervous to go next the one 6:48 😂😂😭
Daronee Wilburn
Daronee Wilburn Day ago
DON’T GIVE ME A AnDrOiD😭😭
xTryHard
xTryHard Day ago
Mathieu you da realest youtuber we don’t need to lose you Wear a mask bro stay safe
_liya.a1
_liya.a1 Day ago
that girl said the n word 10:08
yogirl_ kenni
yogirl_ kenni 20 hours ago
she’s mixed that’s a wig
AlmightyTrigga
AlmightyTrigga Day ago
Always got the Jean jackets😂
Carmen Wade
Carmen Wade Day ago
When he speaks Spanish 🤣🤣😂😂😂
Carmen Wade
Carmen Wade Day ago
Bruh u mad funny
Carmen Wade
Carmen Wade Day ago
Sum of those boys r cute asf ❤️ but the first boy tho
Guadalupe Ramirez
Guadalupe Ramirez Day ago
If I ever see you in public ima 🏃🏽‍♀️🏃🏽‍♀️🏃🏽‍♀️😂
miliano murray
miliano murray Day ago
Who’s reading this will be a millionaire someday and make family proud.. 22:22 What an Awesome vibe I so much love the sweet energy .. I wanna recover my social media account.. I need help to recover my Facebook I need help to recover my instagram I need help to recover my WhatsApp I need help to recover my Twitter account I need help on iPhone unlock Credit score increases Spy on your partner social media accounts via your phone. School grade change. PayPal top up. I am very happy I was able to get back into my disable social media account.. 98k followers account was actively recover by mr John on.. JOHNCOREY102 ON Instagram.... .. on +1 (985) - 284 - 4372 on WhatsApp... COREYHACK102@GMAIL.COM
miliano murray
miliano murray Day ago
Who’s read this will be a millionaire someday and make family proud.. 11:11 What an Awesome vibe I so much love the sweet energy .. I wanna recover my social media account.. I need help to recover my Facebook I need help to recover my instagram I need help to recover my WhatsApp I need help to recover my Twitter account I need help on iPhone unlock Credit score increases Spy on your partner social media accounts via your phone. School grade change. PayPal top up. I am very happy I was able to get back into my disable social media account.. 98k followers account was actively recover by mr John on.. JOHNCOREY102 ON Instagram.... .. on +1 (985) - 284 - 4372 on WhatsApp... COREYHACK102@GMAIL.COM
Hall of Fame
Hall of Fame Day ago
U should had went thru the text messages n phone calls fuck IG n Snapchat go 2 block numbers
miliano murray
miliano murray Day ago
Who’s read this will be a millionaire someday and make family proud.. 11:11 What an Awesome vibe I so much love the sweet energy .. I wanna recover my social media account.. I need help to recover my Facebook I need help to recover my instagram I need help to recover my WhatsApp I need help to recover my Twitter account I need help on iPhone unlock Credit score increases Spy on your partner social media accounts via your phone. School grade change. PayPal top up. I am very happy I was able to get back into my disable social media account.. 98k followers account was actively recover by mr John on.. JOHNCOREY102 ON Instagram.... .. on +1 (985) - 284 - 4372 on WhatsApp... COREYHACK102@GMAIL.COM
miliano murray
miliano murray Day ago
33:33 Who read this will be a millionaire someday and make family proud.. 11:11 What an Awesome vibe I so much love the sweet energy .. I wanna recover my social media account.. I need help to recover my Facebook I need help to recover my instagram I need help to recover my WhatsApp I need help to recover my Twitter account I need help on iPhone unlock Credit score increases Spy on your partner social media accounts via your phone. School grade change. PayPal top up. I am very happy I was able to get back into my disable social media account.. 98k followers account was actively recover by mr John on.. JOHNCOREY102 ON Instagram.... .. on +1 (985) - 284 - 4372 on WhatsApp... COREYHACK102@GMAIL.COM
DT BxndZ
DT BxndZ Day ago
Son josh a 😈
rich kreflo
rich kreflo Day ago
LMAOOOOO
kolim jone
kolim jone Day ago
He said " never trust a female" yeah about half the women in the world can say the same thing about yall too right?
Ken C
Ken C Day ago
Ole girl reaching..acting up because he following somebody on ig
Ej & mom reaction show
Ej & mom reaction show Day ago
😂😂😂😂😂this video funny eshit all the way through
kolim jone
kolim jone Day ago
This dude basically just got to know the married couple😂😂
Henry Johnson
Henry Johnson Day ago
He hit da bunzzzzz lollll
Tredae DaBoi
Tredae DaBoi Day ago
10:06 she said the n word and she white
yogirl_ kenni
yogirl_ kenni 20 hours ago
she’s not white she’s mixed
Jemy Mimah
Jemy Mimah Day ago
Im loving this😂😂😂😂😂😂♥️🇰🇪
Shiesty Imean
Shiesty Imean Day ago
Bit out here fucking up relationships😭
naa eshun
naa eshun Day ago
when he out Neymar's face over his lol
Ibrahim Kapaj
Ibrahim Kapaj Day ago
Go ahead and subscribe it ain't cost you nothing. Lets get this guy to 1m real quick 💥
iPhone 12 Pro UNBOXING - PACIFIC BLUE
5:58
TINDER IN REAL LIFE!
24:01
AveryB
Views 429K
iPhone 12 Pro UNBOXING - PACIFIC BLUE
5:58
What's in the Box? - Game Theory's BIG Secret
17:26
The Mandalorian Season 2 Official Trailer 2
1:58
Mark and Ethan Build a Scarecrow
11:35