Boosie Badazz & MO3 - Mop Wit It (Official Video)

  Views 1,838,435

HSM

Month ago

From the album "Badazz MO3". Out now!
Stream: Empire.lnk.to/BadazzMO3
@Mo3Badazz

#Mo3 #BoosieBadazz #BadazzMO3

Official music video by Boosie Badazz & MO3 - Mop Wit It © 2020 Badazz Music Syndicate / H$M Music / EMPIRE

Comments
Jsun McDaniel
Jsun McDaniel 4 hours ago
⛽⛽⛽⛽⛽⛽,0ctain 1000th
Rob rain
Rob rain 4 hours ago
Mo3 merch??
Eric Leston
Eric Leston 6 hours ago
real recognize real is why these 2 got like 4 or 5 songs together..almost like him and weebie first came out
Live Transmission
Live Transmission 10 hours ago
IG banning boosie is 2020 all over
Shavonn Williams-Stewart
Shavonn Williams-Stewart Day ago
They do the Best collabs doe💯💪🏾
Stevone Capone
Stevone Capone Day ago
Little mama look good with that KC hat on tap in too my city's artists we go KCMO the town usshow.info/watch/C9JTEMa3dvQ/video.html
Angela Stroble
Angela Stroble Day ago
MUCH LOVE #OKLAHOMA www.newmusicnewartist.com
Angela Stroble
Angela Stroble Day ago
🏆
Angela Stroble
Angela Stroble Day ago
🏆
Angela Stroble
Angela Stroble Day ago
🏆
Akira Haley
Akira Haley 2 days ago
8⁸9
Jayycolemoney
Jayycolemoney 3 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
D. HanSr870
D. HanSr870 3 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥
kaitlyn Rankin
kaitlyn Rankin 4 days ago
That's so good yall you just like him
Evonne Pemberton
Evonne Pemberton 4 days ago
This is lit.🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥♥️♥️
Za’Neta Cope
Za’Neta Cope 4 days ago
Not a Roach☠️
beannie boi
beannie boi 5 days ago
I'm not from Dallas I'm New Orleans but Mo3 is the truth
beannie boi
beannie boi 4 days ago
Real talk
kennyb onthetrack
kennyb onthetrack 5 days ago
Look at mo looking like a light switch
David Israel
David Israel 5 days ago
Y'all roachin azz😂😂😂😂😂
Aimee J
Aimee J 6 days ago
Bg4L... 40& THUGN OUTSIDE WIT IT!
Ronnette Cole
Ronnette Cole 6 days ago
Amen m
alcapone1978jd
alcapone1978jd 6 days ago
God damn!!!!!! Boosie 💯💯💯💯
Troy Sparks
Troy Sparks 7 days ago
Boosie walked out of Angola state prison a free man after the emotional roller coaster of being on death row. That’s unheard of especially in Louisiana for anyone much less a colored man to escape its hopeless and dehumanizing history. He never let them see him cry. He smiled. I bet those guards were not happy. However, the prison erupted that day when the release of boosie ended a nightmare. He’s a lucky man. He’s also a smart cat. Never let your enemy see you down. Always trust in tomorrow cuz at the end of the day, your probably going to wake up to a new day. If you don’t, you shouldn’t have went to sleep. Luckiest man east of the Mississippi!
the pitbull family
the pitbull family 9 days ago
My favorite song!!!! Check out my new pitbull channel!
Lul Jaysmoov Raps
Lul Jaysmoov Raps 9 days ago
He gone be in top fr mo3 making hits back to back
Stas Bokovetskiy
Stas Bokovetskiy 10 days ago
hello from ukraine "the old old boosie" pls make music in this style boosie we miss you long long time now you hawe a very good flow
Kizzy Chester
Kizzy Chester 10 days ago
Boosie🔥🔥🔥
Kenny MacHuh
Kenny MacHuh 11 days ago
Yeaaa boosie
Kenzleigh Kay
Kenzleigh Kay 12 days ago
My 1 yr old took her first steps to this song n she mops with it🤣😂
UUBLES SELBOSMI
UUBLES SELBOSMI 12 days ago
Yeah
King Phantom TV
King Phantom TV 12 days ago
Song slaps, i hate they used fake money for the close up scenes though smh :( video director got be on top of stuff like that
ZORI
ZORI 12 days ago
*I dont know if im happy or sad to see my sister in this video.*
Toppie Rogers
Toppie Rogers 11 days ago
Zor
Glen Ervin
Glen Ervin 12 days ago
This shit tho boosie in his natural habitat
Real Rap tv
Real Rap tv 12 days ago
that nigga boosie cold mane
Kxng Yé
Kxng Yé 12 days ago
Song fye asf 🔥🔥🔥🔥🔥 and Boosie was in his mf bag on this
Sir Wavvy
Sir Wavvy 5 days ago
On me💯💯
Sir Wavvy
Sir Wavvy 5 days ago
On me 💯💯💯
ShuRhonda Anderson
ShuRhonda Anderson 12 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥
Beard Gang Rich
Beard Gang Rich 13 days ago
My ghit
ItsA DannyGreenFilm
ItsA DannyGreenFilm 14 days ago
Fb cc gcbbc
Nicole Clements
Nicole Clements 14 days ago
Yesssssss
Kenzleigh Kay
Kenzleigh Kay 14 days ago
Err time my 1 yr ole lil girl here's this song she mops it like it's hot shid me too😂🥰