Emma Chamberlain Goes Boxing & Shopping in L.A. | 24 Hours With | Vogue

  Views 3,724,783

Vogue

Vogue

11 months ago

For the USshow star, a typical day in Los Angeles involves getting coffee, working out, applying lip balm while she’s driving, going to the beach, and hanging out with friends. She is, after all, an 18-year-old. Vogue recently went along for the ride, trailing the Bay Area native from a boxing class at Rumble to Target.
Still haven’t subscribed to Vogue on USshow? ►► bit.ly/vogueyoutubesub

ABOUT VOGUE
Vogue is the authority on fashion news, culture trends, beauty coverage, videos, celebrity style, and fashion week updates.
Emma Chamberlain Goes Boxing & Shopping in L.A. | 24 Hours With | Vogue

Comments
Megan Avery
Megan Avery 15 hours ago
PLS DO 73 questions with Emma!!!!!! she has a gorgeous new house too
Carlos Montes
Carlos Montes 5 days ago
Emma's online star power is so strong, shes getting more views for vogue than Kendal Jenner literally in a bathtub.
Megan Avery
Megan Avery 8 days ago
I love Emma so much. Please do another video with her Vogue! she has matured and is thriving right now with her coffee company, BRILLIANT podcast, new house, and more!
Megan Avery
Megan Avery 8 days ago
I love this! Please do 73 QUESTIONS WITH EMMA CHAMBERLAIN!!! She's the best, and she has a beautiful new house too. She is so funny, entertaining and charismatic, yet mature and beautiful. Love her.
Megan Avery
Megan Avery 8 days ago
PLEASE DO MORE WITH Emma Chamberlain HOLY
Jill McRobbie
Jill McRobbie 8 days ago
She needs a cup of hot tea.
Ximena ZR
Ximena ZR 8 days ago
Omg shes so nice to her fans
XSpace_ AngelX
XSpace_ AngelX 12 days ago
4:19 the girl in the background taking pictures of her omg XD That’s me if I saw Emma Shy AF.
ELISE DRD
ELISE DRD 14 days ago
4:20
Delila Zolj
Delila Zolj 15 days ago
Emma is so beautiful here😍😍😍
sophie - sublime
sophie - sublime 17 days ago
4:19 the girl snapping a pic in the back left lmao
niki
niki 17 days ago
Who else is here in July 2020
twopack
twopack 19 days ago
Give Emma a halls😂😂
ᗷᗩᖇᗷᘔIᒪᒪᗩ Z
ᗷᗩᖇᗷᘔIᒪᒪᗩ Z 21 day ago
Look at the girl that takes a picture of Emma at 4:18 🤣
Daria Khan
Daria Khan 22 days ago
this is my favorite video on the internet, I love Emma sm and her vibes are just unbeatable
Jason Finney
Jason Finney 24 days ago
😎🎶
Dee Wolf
Dee Wolf 26 days ago
Love her voice...
IconicMar
IconicMar 28 days ago
omg guys she got nervous
IconicMar
IconicMar 28 days ago
Omg ur such a roach LMAO 🤣🤣🤣🤣👌👌👌👌👌 okehsbvd karen ahhahahhahahahgs ugly sack of blob peen head 🤣🤣🤣🤣👌👌👌👌👌cringe she
IconicMar
IconicMar 28 days ago
omg her cough
IconicMar
IconicMar 28 days ago
she’s so tough, she’s a fighter guys
IconicMar
IconicMar 28 days ago
QUIRKY COFFEE LIFESTYLE QUEEEENENENENENENENN!!!!1!1!1!!1!1!1!1!1111!1!1!1!!1!1!1!1!!1!1!1!1!!!!!!!!!
IconicMar
IconicMar 28 days ago
i like my own comment because i’m so quirky too just like youuu enmamaamammaamaw😹😹😹😹😹😹
Lily Eva
Lily Eva 29 days ago
The moment you realize Emma has more subscribers than vogue
Lily Eva
Lily Eva 29 days ago
That girl in the back that came and took a picture of the back of Emma’s head tho
Mae Cloudii
Mae Cloudii Month ago
Peep all the people that take a photo behind her back! 😂
Olaf Z
Olaf Z Month ago
I literally rewatch all Emma interviews and videos cause I love her so much and miss her everyday 😂😍
Nada Alshehhi
Nada Alshehhi Month ago
Who is watching this in quarantine tho ?! 😭😂
LaResa Green
LaResa Green Month ago
i miss her long brown hair 🥺
Paola G
Paola G Month ago
She looks like 3 shades darker
Lauren Colangelo
Lauren Colangelo Month ago
EMMA YOUR HAIR IS SO CUTE IN THIS tell me vogue haaaad to have done your hair and makeup after boxing bc... it slapped
Olivia Blodgett
Olivia Blodgett Month ago
Who loves her voice?
KonstadinaFlp
KonstadinaFlp Month ago
EMMAS HAIR HAS NEVER LOOKED BETTER LIKE THAT COLOR IS SO GOOD SHE NEEDS TO GO BACK TO THAT
Brandon Sanders
Brandon Sanders Month ago
we should have a party when you reach ten million subs!!!
Rebecca Roark
Rebecca Roark Month ago
I enjoyed this 😂
Shelly Dean
Shelly Dean Month ago
She so cute and very unique
Shelly Dean
Shelly Dean Month ago
She's the beautifulest bombdiggity in the whole world!!!! GO MS.CHAMBERLAIN
GabbyKim
GabbyKim Month ago
DID LITERALLY ANY BODY SEE SOME YOUNG TEENAGE GIRL TAKE A PIC OF EMMA WHILE SHE WAS STARTING TO GET THE CHAIR AND BEACH TOWEL?!
Kat Mikol
Kat Mikol Month ago
can we talk about how tan and beautiful she looks in this?
saumya srivastava
saumya srivastava Month ago
She is so lovable ❤❤
Vegas to Cali
Vegas to Cali Month ago
This should have been called 8 hrs with Emma Chamberlain cause it's all you spent w her. Not 24 hrs.
Lacie Chamberlain
Lacie Chamberlain Month ago
4:12 Did anyone else see the girl in the back ground sneak a picture of Emma? Cuz I did 🤣
Maya Arriaga
Maya Arriaga Month ago
Did anyone else see that he girl in he back filming her
gooby quesadilla
gooby quesadilla Month ago
the girl in the background at 4:18 snapping a pic made me crap up!
Lucyandnatalia hopkins
Lucyandnatalia hopkins Month ago
did anyone else see that girl at 4:19 in the back taking photo of emma 😂
Saivee
Saivee 2 months ago
Y do I think she’s going to be invited to the met real soon
Ohhhiya Rea
Ohhhiya Rea 2 months ago
It’s always interesting watching E.C before Coachella cause that’s how I came to your channel so seeing this style of videos is intriguing
Denise Maxene Garza
Denise Maxene Garza 2 months ago
4:19 lmao that girl in the back took a pic of Emma
kim katana
kim katana 2 months ago
I love her she's so sweet and she honestly is so inspiring :)
Suzy Mendez
Suzy Mendez 2 months ago
Mom: stop crying daughter: okay
jasmine
jasmine 2 months ago
4:16 the girl in the back makes me so uncomfortable i wanna scream
karina k
karina k 2 months ago
I have never seen a video were Emma hasn’t sworn
Reese Thomas
Reese Thomas 2 months ago
4:19 girl blatantly just takes a picture of Emma...
Jacqueline Dougherty
Jacqueline Dougherty 2 months ago
when the girl just came up and took a picture of her @ 4:19
Manaar Khan
Manaar Khan 2 months ago
This is my favorite emma hair
Hanna Aguilera
Hanna Aguilera 2 months ago
8:32 "that's the sound of summer, baby" corona: I don't think so
Riley Smith
Riley Smith 2 months ago
i miss emma with blonde hair
Arianna Morar-Lentine
Arianna Morar-Lentine 2 months ago
lmao one of her fans in the back took a pic of her 4:13
Lily Vu
Lily Vu 2 months ago
I love this
Kate Marie
Kate Marie 2 months ago
peep the girl at 4:16 taking a picture of emma lol
Olivia Hanson
Olivia Hanson 2 months ago
I am dying when she is rumbling 😂