I Trolled Him With NEW Pickin' Emote! (Fortnite)

  Views 686,061

MrTop5

Month ago

I Trolled Him With NEW Pickin' Emote! (Fortnite)
Today in fortnite season 4, I trolled lox with a brand new banjo emote, pickin'!

Comments
finn Ankry
finn Ankry 16 hours ago
I love the musik of this emote
Jovany Vazquez
Jovany Vazquez Day ago
Hahahahhahah he sound funny
Giovani Munoz
Giovani Munoz 6 days ago
Hahaahhaahhahahahahahahhahahahah. Lol 😂
Khalil AlDaksha
Khalil AlDaksha 14 days ago
Why?!
Reco C Gamer
Reco C Gamer 18 days ago
U know that it’s private match
Herlinda Ballestero
Herlinda Ballestero 20 days ago
That's very good
MasterGamer65
MasterGamer65 22 days ago
1:49🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Delia Luna
Delia Luna 23 days ago
Mystique bosses here in the game go to the lighthouse and troll lox mrtop5
Ittleguy Gaming
Ittleguy Gaming 24 days ago
did he buy a banjo for that
pro in fortnite like a boss
pro in fortnite like a boss 24 days ago
lol locks is so not so cute for girls lol hahahhaahahahahahahahah
Baby Girl
Baby Girl 24 days ago
your a kid
Andy Christiansen
Andy Christiansen 24 days ago
How is this guy making all these videos and doing pretty well with the most brutal background? It's like a old oak tv stand. Spend some money and clean up the backdrop.
TheReven 31
TheReven 31 24 days ago
He hates every emote
Jimwell Ramos
Jimwell Ramos 24 days ago
GooooD
Julie Arrondelle
Julie Arrondelle 25 days ago
These pranks are funnny
Aida Gueye
Aida Gueye 25 days ago
Ha ha ha ha
李胤彥Kody Lee
李胤彥Kody Lee 27 days ago
The emo: Cowboiz :yeeeeee haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A
Dude I was not The imposter
Dude I was not The imposter 27 days ago
I think this is a revenge from mrtop5 hair ans strikes him back with playing the guitar
Jorge Munoz
Jorge Munoz 28 days ago
That’s good at fortnight
Jorge Munoz
Jorge Munoz 28 days ago
Yeah you really good at Fortnite now
Jorge Munoz
Jorge Munoz 28 days ago
Hahahahahah
Jacob Escobar
Jacob Escobar 28 days ago
I am from the future in December 3 I know it all
Master Elijah
Master Elijah 29 days ago
Mrtop 5 is getting better at fortnite
Meah Brittian
Meah Brittian 29 days ago
:)
Common Knowledge
Common Knowledge 29 days ago
This is for the people who are outraged at him saying a guitar and banjo are the same instrument. 😭
BodeHarman Da 1st
BodeHarman Da 1st 29 days ago
I meen Grozzll
BodeHarman Da 1st
BodeHarman Da 1st 29 days ago
Ad me tomorow uesaname Grzzoll
Lucy Gould
Lucy Gould Month ago
U said you’d stop clickbaiting
Gameplay Pro
Gameplay Pro Month ago
He’s trash
Gameplay Pro
Gameplay Pro Month ago
Bruh stop prankish lox i hate him
Flar E
Flar E Month ago
It’s official, he hates every emote in here
joseph flats
joseph flats Month ago
Mrtop5: I’m going to troll lox with the new pickin emote Me: how does anyone not notice that he is in a custome game with the same skin and the emote is not copyrighted
joseph flats
joseph flats 28 days ago
Your welcome
ActKunai
ActKunai 29 days ago
THANK YOU
arely Gz
arely Gz Month ago
Hahahahahhahahahahhahahahahahha lol
pinkpikachu240 is my roblox name
pinkpikachu240 is my roblox name Month ago
Lol I'm 13 and I am better then him
Ruben Novotny
Ruben Novotny Month ago
Aaaa guys I just won't put a smile on you guys wawawa I DON'T care about your videos some one exposed you go see it he has a video dj cook and just SOP!!!!!
CadGaming
CadGaming Month ago
LOL Hes not half bad...
Ponyta de galar :D
Ponyta de galar :D Month ago
Esta es la miniatura de "bux" bux que te esta pasando....
1 sub before 2021
1 sub before 2021 Month ago
mr. top five you please to Qatar really good. you should like it it’s not embarrassing I mean maybe for him maybe he doesn’t like it
Caleb Martin
Caleb Martin Month ago
🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Bob but Noob
Bob but Noob Month ago
Just like i said
Ur lil gamer
Ur lil gamer Month ago
0:00
Ur lil gamer
Ur lil gamer Month ago
I TROLLED HIM WITH POOP IN FORTNITE (fortnite) Wut 😐
Charlie Longley
Charlie Longley Month ago
Sml
Chris Afton
Chris Afton Month ago
I don’t really mind Mrtop5 😗✌️ He’s pretty entertaining and that’s why I think he makes these type of videos 😁
Rv79 V.
Rv79 V. Month ago
hes not bad but he shut not sing or say something
Landon Bell
Landon Bell Month ago
This is how smart lox is I I I V
bat man
bat man Month ago
He is good at guitar
Juan Lopez
Juan Lopez Month ago
Lox is so cringe Not Gonna Lie
Marie Nozius
Marie Nozius Month ago
I love Los is song
Marie Nozius
Marie Nozius Month ago
Lox
Ayden Gray
Ayden Gray Month ago
Why. The ear lolololol🤣🤣🤣🤣
Midas golden touch
Midas golden touch Month ago
You are the worst youtuber ever you tell your friends these things and you make 5 year olds believe it
Ernie Jones
Ernie Jones Month ago
Im not gonna lie loxs song is good a lil bit
kendieken74
kendieken74 Month ago
OMg GuYS We GoinG To Be StOpInG ThE LiVe EvEnT seriously why do you watch this guy he sucks
Tristan Fritz
Tristan Fritz Month ago
He actually did a great job on the banjo song
Solth
Solth Month ago
cringe
edna braha
edna braha Month ago
Prank shadicl
Kehillah Yoceph
Kehillah Yoceph Month ago
This was so funny hahaha
Chris Sequeira
Chris Sequeira Month ago
YOU ARE NOT FUNNY
Echo Matmat
Echo Matmat 25 days ago
Geez kid are you raging?
Kentrez Snelling
Kentrez Snelling Month ago
Mine turned black like bottem
James Jewell
James Jewell Month ago
You are so bad
Chris Afton
Chris Afton Month ago
MrTop5 Stream Sniped lox with a sniper
Lilian Pereira
Lilian Pereira Month ago
I like it
Lilian Pereira
Lilian Pereira Month ago
It’s good
cedric beck
cedric beck Month ago
Bro you meen
Vrplayz
Vrplayz Month ago
Lox be trippin
Christopher Rolle
Christopher Rolle Month ago
Lollol
MARC ALEXANDRU ŢÎRDEI
MARC ALEXANDRU ŢÎRDEI Month ago
Is a costom gems
Corgi King
Corgi King Month ago
Its a custom game
BROX_702
BROX_702 Month ago
Mr.Top5:Wait something is happening Me:OH NO... WHAT IS GOING ON?! 😱😱 Mr.Top5:(*picks up his guitar) Me:(*T.R.R.I.G.E.R.E.D)
Corgi King
Corgi King Month ago
.
SFM Skye
SFM Skye Month ago
cringe alert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROsthetic Pineapple
PROsthetic Pineapple Month ago
Fr
Corgi King
Corgi King Month ago
Yea
MrMarioboii
MrMarioboii Month ago
You are lucky he is still your friend, I would have blocked someone if someone did that
Corgi King
Corgi King Month ago
Yea
Anime bitches
Anime bitches Month ago
hahahahaha so funny really ambberasing
PROsthetic Pineapple
PROsthetic Pineapple Month ago
Whats even more embarrassing is the fact you spelled embarrassing with an "A"
altaf Ibtisam
altaf Ibtisam Month ago
Here's a tip: if you can't play guitar well don't do strumming a lot try to do fingerstyle
Nijalevi9000 / Kineksls
Nijalevi9000 / Kineksls Month ago
Sgdhs
Corgi King
Corgi King Month ago
Couch gbfxgu
200 Beats
200 Beats Month ago
Mr top5 were does lox stream?
Corgi King
Corgi King Month ago
Twitch
Sergeant Cat
Sergeant Cat Month ago
The way he mimics the banjo emote
The REV
The REV Month ago
Howd u get the picking emote? I had a power cut yesterday so that may be why idk
Corgi King
Corgi King Month ago
Item shop
Kaos Animation and more
Kaos Animation and more Month ago
Ngl I like the banjo and this video offends me lol
IdleGuyJsReal Js
IdleGuyJsReal Js Month ago
tHE CRINGE
Sterling Land
Sterling Land Month ago
Hey Mr. Top 5 that song Buy locks is good
Jv07coolkid
Jv07coolkid Month ago
Why is it always "him" instead of their name
Neon
Neon Month ago
Tennesse vibes emit from this video
Sky YT Float
Sky YT Float Month ago
Their in costums
Emilio Smith
Emilio Smith Month ago
I feel bad for the 7-8 year olds watching this
MsGrooveygirl
MsGrooveygirl Month ago
Mrtop5 im a big fan and I subbed a lot ur the best youtuber pls heart my comment
Arihana vasquez
Arihana vasquez Month ago
htis is cringe
Marian jorge
Marian jorge Month ago
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????
Annie Néron
Annie Néron Month ago
Hey mrtop5 in fortnite my user is Emrik2012
Lincoln Training Center
Lincoln Training Center Month ago
LOL
xin wang
xin wang Month ago
Relize it’s a custom cause there’s no Xp bar
Yeet Boy
Yeet Boy Month ago
I could do better then again, I am in a band
Help me reach 1k subscribers With No videos PLS
Help me reach 1k subscribers With No videos PLS Month ago
For whoever sees this I hope that you have an amazing day much love❤️
Andrea Lopez
Andrea Lopez Month ago
I actually liked lox’s version too...
andy_all _stars
andy_all _stars Month ago
Troll lox with the she hulk fist
Ivan Rodriguez
Ivan Rodriguez Month ago
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ha ha ha ha
isaac RODRIGUEZ
isaac RODRIGUEZ Month ago
ok im done how in the fuck do you troll someone with a emote
YeetNado360
YeetNado360 Month ago
mrtop 5 best gitar playr evr
itz •trapmaster•
itz •trapmaster• Month ago
My ears burn I need a doctor I hit the like button I. If u feel \/ the same way.
Chase Cheek
Chase Cheek Month ago
Mr. top five there’s a new TickTock emote you should throw shadow cool or locks but just throw locks he hates TickTock
Corgi King
Corgi King Month ago
Tiktok
Alejandro Yanez
Alejandro Yanez Month ago
This I lowkey STUPID
Corgi King
Corgi King Month ago
Ys
FF_ DarkWriter
FF_ DarkWriter Month ago
A banjo and a guitar are not the same thing
MY FIRST NFL TOUCHDOWN!!!
13:36
Michael and Kianna
Views 483K
THE WAIT IS OVER!
0:30
Tucker Budzyn
Views 264K
The WILD WEST of Fortnite! (Epic)
13:46
MY FIRST NFL TOUCHDOWN!!!
13:36
Michael and Kianna
Views 483K
THE WAIT IS OVER!
0:30
Tucker Budzyn
Views 264K
Minecraft, But You Can't Touch The Floor...
25:39
Shindo Life: RELEASE COUNTDOWN
39:06
Among Us Crewstor Moments
10:56
Thomas3316
Views 7M
I Pretended to be GALACTUS in Fortnite
9:32
Tomato - Fortnite
Views 733K